Training

In de 28 jaar dat Gear bestaat, is training enorm veranderd. Van lange eerder theoretische en vaak residentiële trainingen zijn we geëvolueerd naar meer geïndividualiseerde en gerichte trajecten, met een sterk accent op de praktische toepassing. Los daarvan hangt het effect van training nog steeds af van de ultieme combinatie van inhoud, methode en uitvoerder. Gear staat garant voor topkwaliteit in alle drie deze dimensies.

 
iStock-1035421908.jpg

Management

De Management Trainingen van Gear richten zich op verschillende thema’s. Goed doordachte en evenwichtige objectieven vormen daarbij de basis

  • Financieel management

  • Budgettering en forecasting

  • Dealer Balanced Score Card

  • Business planning

  • Personeelsbeleid

  • Leiderschap

  • Communiceren van doelstellingen

  • Opvolgen van prestaties

  • Feedback en terugkoppeling

  • Persoonlijke ontwikkeling

  • Vergader- en presentatietechnieken

iStock-148114816.jpg

Organisatie

Deelnemers leren tijdens de Organisatie & Proces Trainingen hoe ze normen en procedures optimaal op elkaar kunnen afstemmen

  • Hoofd -of kernprocessen

  • Ondersteunende processen

  • Balans

  • Mono - en multisite omgeving

  • ‘Lean’ en transversaal denken

  • Interne ‘klant-leveranciersrelatie’

  • Specifieke competenties

  • Pipeline management

  • Balanced Score Card

  • Procesnormen

iStock-1154419715.jpg

Commercieel

De belangrijkste uitdaging is waardevolle klantencontacten te genereren en deze optimaal te exploiteren

  • Multichannel prospectie

  • Regiomanagement

  • Behoefteanalyse

  • Insight selling

  • Personeelsbeleid

  • Leiderschap

  • Communiceren van doelstellingen

  • Opvolgen van prestaties

  • Feedback en terugkoppeling

  • Persoonlijke ontwikkeling

  • Vergader- en presentatietechnieken

Naast de thema’s hierboven die volledig op maat van uw wensen en behoeften kunnen gecombineerd worden,
biedt Gear ook vaste en door Cevora erkende trainingspakketten aan